3e week stage

31 mei 2016 - Davao City, Filipijnen

Zo alweer een week voorbij.. We zitten er al weer een maand! Wat vliegt de tijd voor bij.
Afgelopen week hebben nog een weekje op St. Catherine gewerkt. Niet zo heel veel bijzonders meegemaakt helaas.. Woensdag zijn we weer naar het Health center geweest. Het was er erg rustig en heb niet zo heel veel kinderen gevaccineerd.

Dit weekend zijn Deborah, Fleurine en ik naar talikud geweest. We hebben in een huisje van de zus van dokter robilio verbleven. Wat een prachtig huis en wat een rust..
We hadden een prachtig uitzicht op zee en een super mooi huis. De badkamer en keuken waren buiten het huis en alles was open.

Deze week zijn er allemaal activiteiten bij het ziekenhuis omdat het zoveel jaar bestaat. Basketbal, volleybal, dansen, wandelen en noem maar op!

1. Ralph:
    31 mei 2016
    Fijn om te horen dat alles goed verloopt.

Gr. Ralph
  2. Opa Ru:
    31 mei 2016
    Lieve Anne,
    Je boft maar met zoveel leuke uitjes - moet er niet hard gewerkt worden?
    Wij waren vrijdag op het reuze feest van pap en mam. We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig en bovendien nog mooi weer ook. Jammer dat je er niet bij kon zijn. Gister was het het hier vreselijk weer, de hele dag stromende regen en onweer en mamma moest Joost nog naar het vliegveld brengen, maar dat had je waarschijnlijk al gehoord. Zondag a.s. komt mamma hier heen want ze is dan helemaal alleen thuis.
    Groeten uit Eindhoven.
  3. Marianne:
    1 juni 2016
    Hoi Anne.
    Weer een week voorbij met een gezellig weekend met Deborah en Fleurine in een prachtige omgeving met een mooi huis.
    Van Barbara heb ik begrepen dat de pindakaas van het ontbijt is verdwenen daarvoor in de plaats chocoladepasta, mmmmmm.
    Nu ga je een leuke en sportieve week tegemoet, veel plezier met xx en de groetjes van Willem
  4. Ingrid Geerts-Buis:
    1 juni 2016
    Klinkt goed allemaal! Geniet er van!!